Thursday, February 9, 2012

terasa dipinggirkan

sedih
sedih sangat
tersangat sedih
sedih bila nampak pic kawan-kawan aku keluar sekali
x tau kenapa keluar pulak perasaan nie
tp aku mmg sedih
sedih sebab ape?
hmmmm biar aku je la yg tau.
no need for others to know.
im crying.but who cares?
no one
no one cares.
it seems like they already forget me
mungkin aku yang lebih-lebih
mungkin aku yang terlalu berharap
berharap ianya akan kekal
berharap kekal macam dulu
kekal macam mana waktu time mula-mula rapat
kekal macam mana time sekolah dulu
ye aku memang berharap
dieorang kat sane je la kawan-kawan aku
nak harapkan kawan-kawan kt sini.
aku mane ade sangat kawan-kawan kat kuantan nie
7 8 tahun aku kat sane.lebih lama dari aku sekolah kat kuantan

aku rindu
rindu nak macam dulu-dulu
rindu nak lepak-lepak
rindu nak g pasar sekali
rindu nak g stf
rindu nak g kelas malam
semua benda aku rindu
tapi mungkin hanya aku,
dieorg aku x tau macam mana.
mungkin sama mcm aku
mungkin x
tapi itu semua MUNGKIN

semua ni keluar hanya sebab beberapa keping gambar
dieorang happy sangat
mmg terasa dipinggirkan
tapi aku nie yg bodoh kot
terlalu ikut perasaan
bodoh sebab aku terlalu pikir sangat
bodoh sebab..sebab..atas sebab yg aku x tau

perasaan dipinggirkan lebih sedih dari perasaan x de kawan
aku lebih rela x de kawan dr dipinggirkan kawan

its ok la
aku x nak pikir lagi
malas aku nak pikir
benda2 ngarut nie

esok lusa hilang la
malam nie je aku feeling lebih kot

No comments: