Sunday, October 20, 2013

wajah wajah yang dirindui

selepas sebulan dua minggu 3 hari meninggalkan RWNA a.k.a tmpt aku berpraktikal banyak wajah wajah yang aku rindu walaupun ade antara mereka yg dah tinggalkan aku lebih awal and ada yg x dpt berjumpa time aku habis hari tu pada 06/09/2013



kak fiza,kak ain, kak shiela,me


bile dah terjebak dgn camera, mcm nie lah jadi nye. 


kak ain dan saya 




kak aishah dgn kak zarina si drama queen haha

ini kak shiela. inilah dia yang suka cari gaduuh dgn aku time kt ofis dulu.dielah yg banyak mulut banyak ragam haha. tapi aku sayang die. rasa sayang tu kurniaan tuhan kan. haha


nie time pergi bank. bila tugas melibatkan bank nie, aku lah yg akan pergi dengan dia. tp kekadang aku x pergi, die kene pergi sorang2. time nie lah nak bergosip hangat bagai. bantal die tu mane pernah lupe bila nak naik kereta, haihhh kak shiela kak shiela.


muka tgh sakit haha kesiann :p


haha ini time last day.dah balik selamat smpai kat rumah pastu mak ckp tgk ape shiela kt fb mu.
sedih tau ! sangat sangat !
time on the way balik melaka esok nye tu, bukan menangis sebab tinggalkan rumah, mak abah semua,tp sedih sebab tinggalkan die kat sana. hahaha sengal betul la aku nie.


yg lain tu bukan x rindu, mau nye x rindu, tujuh bulan kot bertapa kat ofis tu, segala gosip aku tau. hahahaa

tapi x tau kenapa, bila da keluar dr situ, rasa mcm sesuatu yg lain. entah. x tau nak kate ape. perasaan da x sama macam mase kerja tu. mungkin kita da jadi stranger kot. kita da bukan one of them, maybe la kan.

ada juga rasa macam "die orang mengata aku tak eh?" "apelah die kutuk aku ari nie" "ade tak aku buat pape yang die org x puas hati" eh macam macam la keluar dekat paleotak nie.

sampai bila orang tanya, aku kata entah la. da tawar hati, tak dek hati. x tau knp. tapi mcm tu lah. hahahha

k lah malas nak bebel pepanjang. kul 2 pagi da nie. esok seminar seharian, lusa exam tulat seminar lagi. huwargggghh PSM bila mau sentuh ? hmmm tgk lah cane.


babai. wassalam

No comments: