Friday, January 28, 2011

balik..

hampir separuh agak nya manusia kat kolej kediaman UTeM gadong island nie dah balik tp diriku masih lagi di ruang kecil ini..di bilik ini..di rumah ini dan satu yg pasti digadong island..

da la dilanda kesedihan coz 1 fakulti tu..sy punye class je yg berjalan mcm biasa..class lain sume da x dek..da balik pon agak nye..isk isk isk sedih tol la..dah la class smpai petang..huhh nasib baik 4.30 dah abis..kalau diikutkan class sepatut nya habis pkul 6pm..nasib baik..

dan petang tadi sy dapat berita yg agak gumbira..hehe b4 this my mom said die nak ambik saya sabtu petang coz abah sekolah..then tidur umah angah ain n then ahad baru balik..tp td tup tup mak ckp mak kat kuantan baiki kereta n tukar tayar..n jap lagi nak balik muadzam..1 lagi,esok abah x sekolah so pagi mak dah bertolak dari muadzam.hehe gumbira nya dalam hati~~~ makne nye maybe tgh hari esok mak saya sampai yeay!!
dan selepas itu sy akan mengCHECK OUT kan diri saya dari gadong island ini..hehe suka suka

so esok ape ye tentatif prog saya haha...nak ajak mak g JJ coz teringin nak makan sesuatu kat sana..then ingat nak cari printer..tp bila difikir fikir balik mcm x yah plak..nnti nak balik susah la nak angkut byk2 brg..sy nak blk cepat2..sy nak balik kuantan !!! rindu sama AMIEN & JOJO..huhuuu so maybe esok sy akan singgah kt JJ je kot..hurmm x pe la..janji sy dapat makan ***** ngan *** kalau ade..heheape tu? hehe ade la ..saya je tau..

so mlm nie sy nak kena kemas2 bilik n barang2 yg nak di bawa balik..angkut terus brg2 yg x nak coz nnti abis sem senang..x yah angkut byk2 brg..hehe saya suruh mak saya bawak tv saya..hehe so lepas nie dapat la sy tau perkembangan kat luar tu kan..ini x..mcm katak bawah tempurung pulak..x tau ape yg jadi kat dunia luar tu..nak kena kemas2 brg mlm ni jugak coz esok takot x sempat..hehe al maklum la..cuti bangun mesti la awal..AWAL TENGAH HARI..hehe ade ke??hurmm ntah la..ade adekan je la..awal tgh hari tu mksud nya pkul 11.59am kot..ahahahahha :p

k la nak kemas barang..daaa jumpa lagi c..daa dii duu
as salam..



yeayy leh tgk tv..huhuuu

mentang2 dpt balik lebar je senyum nye..
tapi byk kerja akan dihadapi..huhh
itu penat tuhh...
spoil mood nak cuti je..
hehe

No comments: