Friday, January 21, 2011

saya mahu kahwin !!!

oh mama saya mahu kawin
kawin dengan siapa
dengan siapa saja~~~

hahaha gila kan 
sebentar tadi sy baru sahaja publish post berkaitan lelaki....dan sekarang saya menyatakan bahawa saya mahu kahwin..hahaha :P

anak pak cik berahim ini sudah gila gamok nye..hehe :p

sy sering berfikir kenapa sy x dek bf?? huhuuu
tapi sy rasa sa dpt jwpn nye..
mungkin Allah x beri sy tambah dosa sy yg dah melimpah ruah ini..hurmm
mengikut formula sy je la kan.. hehe
hehe nyway saya rasa bersyukur x dek pakwe mahupun bf ataupun teman lelaki..
sy x akan rasa terbeban (mungkin) walaupun sy x dpt rasa kehangatan bercinta..
yang semua rakan-rakan saya rasakan
mungkin itu lebih baik untuk saya bagi-Nya

sy x mahu kan teman lelaki dalam hidup sy..
saya x mahukan boyfriend ( the special one ) dalam hidup sy..
saya x mahukan pakwe dalam hidup saya...
saya hanya mahukan seorang SUAMI

suami yang dapat menjaga saya
suami yang dapat memimpin saya
suami yang dapat memberikan tunjuk ajar nya kepada saya
suami yang halal bagi saya
suami yang dapat menemani saya x kira bila-bila masa
suami yang dapat saya berikan kata-kata cinta saya
suami yang sentiasa di sisi saya
suami yang dapat menjaga hati saya
suami yang dapat bertanggungjawab
suami yang dapat membimbing saya
suami yang mendorong saya ke arah kejayaan
suami yang dapat menjaga saya
suami yang sentiasa memberikan kata-kata semangat kepada saya
suami yang dapat saya berikan kasih dan sayang
suami yang dapat saya berkongsi suka dan duka
suami yang dapat sy berkongsi zuriat bersama
dan semua nya yg x dapat saya sebut kan lagi

alangkah bahagia nya saya jika Allah mempertemukan jodoh dengan lelaki yang sebegitu rupa..
tetapi itu hanya lah angan saya
sesungguh nya Allah yang mengetahui segala-gala nya
jika itulah suami yang Dia kurniakan..
sesungguh nya saya lah perempuan yang paling bahagia..
namun jika tidak saya redha..
setiap perkara yang berlaku ada hikmah nya
mungkin Allah mahu saya menyedari hidup ini bukan semua nya kita boleh dapat kan
dan x semua manusia di muka bumi ini perfect..

dengan ini saya hanya bisa memohon kepada-Nya...

No comments: