Saturday, April 2, 2011

cuci-cuci mata

hehe nie la yg akan terjadi bila x dek kerja..opsss bukan x dek kerja tapi bila malas buat kerja..kerja yg x sepatut nya dibuat pon akan saya buat..hahaha
meh kite tgk ape keje saya itu..wawwawaaawaaa


yg nie x tau nama


evan sanders


dean


fizo


nicholas tse


kim bum a.k.a yee jeung


wahaaa ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
lee min hoo a.k.a GU JUN PYO


amir khan


aaron aziz


aaron lagi~


shaheizy sam


ashraf muslim


bront palarae


azlan iskandar


azlan jugak
nie player tennis


hehehe
terselit WWE jap ea
ini BATISTA..
saya suka :p


syamsul yusof


bront lagi~


eddie cahill
csi : NY nye pelakon


daniel wu~


smart x BATISTA..hehe


dude harlino


edison cheng


esma daniel


fizo omar


♥♥♥♥♥♥♥♥♥
evan sanders


♥♥♥♥♥♥♥♥♥ jugak
fahrin~



lee dong wook



kwon sang woo


kim bum lagi


kin hyun joong


nich tse


kim joon


daniel wu


min dao


zed zaidi


dean


lee seunggi


lee mong ryong


mong ryong lagi


zizan


min ho


jesse spencer
pelakon cerita house


josh duhamel
laki fergie


die lagi~ 


hyun joong


kim joon a.a


pelakon love story in havard
x tau nama ape..



kim bum


min ho


reza minhat
pisau cukur


min dao




nazmi othman


robert pattinson



shaheizy sam




sharman joshi
raju rastogi


raju


dean


eddie cahill


john cena
WWE


zed zaidi

sung kang


han ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

hahaha ini lah kerja saya bila kerja2 yang sepatutnya dibuat x dibuat..
bhaahahahhaha


inilah antara muka2 yang pernah wat saya tersenyum je time tgk movie2 mereka2..
hahah
x leh bla kan..
yang pasti nya sung kang tetap kena ada..
hohooo :p

inilah hero2 yg saya pernah suka..
yang saya ingat je la..
hehe

HANDSOME X?
gatal sebentar bersama saya..hehehee

enjoy la pics tue huhu
daaa

No comments: