Thursday, June 23, 2011

~ FOR U ~

hahaaaa mesti tertanya-tanya kan sape U tu~ hahaha U tu sebenar nya utk my friend nak bg tau nama nnti kembang hidung plak hehehe...kite tengok la akhir2 post nie wether im going to tell u ols or not.. =p

tetiba bila baca blog dia terasa mcm nak tulis pasal die plak tp x bleh la nak panjang2 n puji2 coz dia mesti akan baca punya..so sikit2 dah la yek..hehe mmg fun la kawan ngan die..boleh la di katekan sekepale~ hehehe tp jgn sesekali anda mencuba nasib untuk buat dia marah + bengang + hottt !!! sebab anda mungkin akan mendapat nasib yg x baik selama selama..... selama-lama nya la kott..hehe x dek la gurau je..

dia ni comel..ye la comel la dari aku ni kan..hhehe cantik plak tu adoiii kembang la hidung macik ni nnti...ye la mmg patut la aku puji x kan nak suruh aku kutuk plak kan kan kan =) 

cuti-cuti cam ni rindu plak kat die..bukan kat die je kat semua member aku kat sana..hmmm lame benorrr la cuti ni..nak je aku start class next week jugak! x tau nak wat pape kat umah lari topik ok ok continue balik hmmm hahaha paling x leh bla gelak die..mmg sehabis kuat die gelak n mmg habis kawalan..x leh nak kawal-kawal dah~ hahaha pape pun aku suka kawan ngan die

biarlah org lain x suka aku x kesah pon..ikut suka hati aku la kan nak kawan ngan sape n nak suka sape..its not your business~ ~ hehehhehehe ok la cukup-cukup la ckp psl budak sorang ni kan nnti tulis lebih-lebih takut nnti salah tulis nnti susah plak den nak terang kan kt die~ huhuhihihi ok la

daaa
wassalam 

ehh lupa org yg di maksudkan dia adalah adalah ................ x yah la gi tau ehh hehe baiiiiii


No comments: