Monday, June 27, 2011

twitter

okehhh hari ini dengan x bangga nya aku telah mengCREATE twitter accnt..hmmm actually aku x suka pon twitter ni tp sebab kan ada satu benda yang aku masuk tu kena follow ikut twitter so aku pon buat je la..kalau ikut kan hati mmg x nak langsung terjebak dgn twitter nie..malas..ngan facebook lg ngan emel nye lagi blog nye bagai ni tambah 1 lagi..

tapi rasa nya kat twitter nie bukan ada ape sangat pon..kalau gosipp ~ ~ hooohooo mmg macam cendawan tumbuh selepas hujan dlm twitter nie..mmg kejap je ada la gosip2 baru..ngehh ngeh ngehhhh~ ~ betul x?? hehe bg pendapat aku je la kan..pendapat setiap org x sama..

x sampai 2 jam lagi mengadap twitter aq x tau la mcm mana nak guan..ye la, x biasa..kalau fb tu dia biasa2 je..nie ada retweet la reply la..mana satu aq nak kena guna untuk balas tweet die org tu pon aq x tau..ish ish ishh

ok la..nak out sudah~  hehe solat and pergi merempit jap..nak g pasar jap lagi mak aku smpai..yaho0o0o0o ok daaa


@fatinsujaihah


masih lagi berusaha untuk memahami TWITTER 0.o

No comments: