Sunday, July 31, 2011

berhabuk

dah berapa lama dah agaknya aku x memblog kan diri kt sini ek..mau nya dah sebulan kot..x tau nak cerita ape sebenar nye..heheh x de ape yg menarik sangat utk dikongsikan..hmmm so aku biar je la blog ni bersawang ke berhabuk ke ber ape ke sebab aku mmg x dek cerita nak cerita kat hang pa sume..

hmm yg boleh aku ckp ari ni, hehe dah 2 minggu lebih aku belajar jahit ngan mak sedara aku..hehe lepas dah buat baju kurung..nak jahit naju die saja dekat seminggu tau !! hahahaha ye la aku kan baru belajar..mesti la slow2~ hehe baju aku warna merah menyala~ mwahahha garang gile kaler die..nape aku pilih kaler tu..coz aku tgk membe aku pakai kaler merah nmpk cntik..so aku pon nak la sepasang kan..aku x dek lg merah kosong~ warna merah mmg da ada sepasang tp merah cmpur coklat~ hehehe lepas ni ingat nak jahit manik sikit kt leher ngan lubang baju tu~ tp tengok la kalau menjadi kan kan..sebab penyakit malas mmg x abis lagi nie.. huhuhuu

minggu lepas jugak makde aku ada bg duit utk baiki skuter aku..wahhhh sekarang skuter aku da setanding ngan moto2 kat luar tu..mwahahah sebelum ni skuter tu paling laju boleh bawak 30km/h je~ haaa sekarang kire laju la jugak dlm 60km/h..aku rasa bila aku bawak skuter tu dlm 60km/h mcm same ngan bawak lagenda 80km/h entah la..maybe sebab enjin die yg bunyi kuat kot..tp mmg seram la kan kalau tengok meter kalau dah nak sampai 70km/h mmg aku akan brek la..x nak la aku..tp kalau bawak legend pergi 120km/h pon x pe lg~ heheheh ngan motor lagend syafiza tu aku pernah lumbe ngan sorang mamat nie..mmg buat hot aku je..
aku slow die slow aku laju die pon laju..then aku slow balik die pon slow..aku ape lg mmg aku pecut la kan..tu yg smpai 120km/h tu huishhh mase tu baru blk kerja dlm 10.30pm gitu..tetiba aku teringat kat area tu selalu accident so aku pon slow down la kan..x kan nak cari maut plak..hmmm laki tu gelak je bila aku slow down..cehh kalu time tu aku bawak LC kompom2 kau aku dah tinggal jauh kebelakang..ngan legend pon kau tertinggal ke belakang~ ngeee hhaahahah sekali sekala merempit best jugak kan..tp x dek la aku buat ari2..time tu je..hehe

hmm pasal skuter aku tu kene tukar paip baru..mau terbang rm150..huhhh sekarang senang sikit aku nak gerak..dulu kalau g bandar kena naik teksi n bus tp skrg senang la sikit naik motor..x yah aku nak kena jalan kaki lagi kan..al maklum la aku nie pemalas~ hehehe mana nak jalan2 kaki nie..hehe

No comments: