Sunday, July 31, 2011

~ gong ~

hmm semenjak dua menjak tiga menjak nie pak wang x dek kat umah..kena keje kat kelantan or negeri sembilan..so m.andak ajak tido kat umah..sebelum nie kalu bukan angan ida ,nurul yg tido..kalu bukan dua dua tu aku la yg g umah m.andak hehe tp sehari dua baru2 nie aku ngan angah g sekali..

kalu dok umah m.andak nie aku pon akan kembali ke zaman dahulu kala yg meminati kartun la~ haha mmg tv umah m,andak akan pasang kartun 24 jam utk yasmin ngan jojo..hehe aku ngan angah pon akan tumpang sekaaki la kan..suke ke x suka ke kartun tu tetap kena tengok jugak..tp bila da lama2 tengok mcm best la plak kan..hmmm

nak dijadikan cerita satu malam tu m.andak penat,so da tido awal dah..amin pon maybe x tido petang so mlm tu awal la tido nye..angah plak dok tepuk2 jojo suruh tido last2 angah yg tido aku plak still dok ngadap lappy lagi..hmm dlm pukul 10.30 tu tetiba da datang ngantuk so lepas da tutup sume lappy bagai aku pon pergi la tido

dalam 15-20 minit lepas tu kan kan kan tetiba terdengar ada satu bunyi yg x berapa nak pelik pon sebenar nye..bunyi "GONG" mak aihhh terkejut la jugak kan..seram la jugak..terpikir pikir la jugak kan bunyi ape.. al maklum la sekarang kan dah akhir zaman..akhhir zaman kan ilmu-ilmu hitam ilmu-ilmu sihir dah semakin maju pulak kan..takut la jugak kot kot ada benda2 kan..

tp berfikirang positif !!! maybe tu bunyi batu terpelanting kena tayar motor ke kereta ke lori ke..maybe org baling batu ke saje nak menakut kan..huhhhh seram seyhhhh tp dlm duk pikir2 positif tu lastly tertido jugak hehhe nasib baik..huhh lepas tu baru cerita kat m.andak.. then m.andak kate.." baik pikir gitu.jgn pikir benda2 x molek...tp kadang2 bunyi tu maybe datang dr jalan besar depan sana..bunyi langgar ke bunyi hape ke coz kat depan tu mmg jalan besar yg menghubungkan dr TERENGGANU , KEMAMAN , GEBENG , PELABUHAN , BALOK  ke KUANTAN....so aku pon pikir maybe ye la kot.. pastu masa anta angah ke rumah m.andak ada plak nampak perigi n ada atap zink yg tutup perigi tu..maybe batu terpelanting kena kat zink tu~ hmmm maybe -.-

No comments: