Sunday, October 9, 2011

family baru lagi~

heheee suke nye bila tulis entry pasal family baru nie.rasa mcm nak terbang tinggi-tinggi..HAHA over pulak aku ni kan kan.family baru yg aku nak ckp nie cube korang teka sape..hha kompom2la korang x tau kan.tapi mesti ada yang teka "mesti ada yang nak kawin" monolog korang dlm hati..haha betul dok?? :p sori la tp nie bukan nye sesapa yang nak kawin ek..korang nie kepala asyik nak kawin je..haha! actually baru2 nie aku dpat berita yang amat gumbira..aku bakal dapat adik baru~ ~ ~ huhu

tp yg pasti 'adik' nie bukan anak mak n abah aku tp die adalah anak kepada bapak sedara aku.haaaa tp still family aku kan so x salah la kalau aku panggil die adik.actually 'adik' yg bakal lahir ada sorang abang.korang nak tau sapa abang die?? hmmm Ya Allah~ abg die adalah seorang yg amat lah hensem~ ~ ~ wawawa kecik2 dah  panggil hensem bila besar nnti jgn jadi kasanova udah la yek..hehe 'abang' yg aku maksud kan kat sini adalah MUHAMMAD SYAFI'E haaaa nak tau budak nie yang mana..ce tengok pic kat bawah nie...














agak2 korang yg mana satu tapi'e(wawawa aku suke panggil die ngan nama nie)..haaa teka la yg mana~ ~  ~
jeng jeng jeng ya yang kecik sekali tu lah syafi'e..haaa kecik lagi kan tp da nak dpt adik..umur die sekarang nie baru nak masuk 5 bulan rasa nye kalau x silap. x pon baru nak masuk 6 bulan..haaa kecik kan kan kan..da rezeki nak dpt adik cepat.x pe la kan ALHAMDULILLAH..

disebabkan jarak umur yg sgt la dekat so bleh jadi geng nak bergusti ni nnti..aduihh poning la kepala ayah ngan mama tapi'e nie nnti..tp tapi'e nie nampak muka baik je..~ ~ haha! baik la sangat dok.kalau mengamuk huhh puas la memujuk nye.. alahhhhhhhh budak comel.aku kangen sama kamu nieh... utk pengetahuan u olls semua aku memang tengah menanggung rindu yg amat sangat kat budak comel nie..aku x sabar nak balik next week.kalau boleh minggu nie aku nak blk da.tp minggu depan ada kenduri so terpaksa la balik minggu depan. waaaaaaaaa!!! rindu nye ngan die hari2 dpt tengok gambar die je..

pic nie je la yg jadi teman aku.jadi wallpaper kat phone aku..hmmm *mengalahkan org ada boipren aku nie kan..org rindu boyfriend pon x mcm nie aku rasa..ehhhhh biar aku la..ADA AKU KISAH? heheeeeeee gmbr2 kat phone tu semua nya gmbr masa sebelum balik melaka nie.juz ada 1 je pic baru..m.cik mms kat aku..x tau la m.cik atau angah(adik aku) yg sent.

 

waaaa kelas kau syafi'e bertopi bagai..aduhhh comel nye..rasa mcm nak cubit2 pipi tu bg merah2 wawawa jahat kan aku..biarla..aku jahat2 manja~ ~ wakakakkaakak

aku rindu nak dgr die cakap-cakap ngan aku bila aku tegur2 die..nak dengar die gelak bila aku geletek die. tengok die senyum.eishhhh mcm angau lak kan..angau ngan adik sepupu sendiri. eishh bahaya nie..haha! x pe la time2 dieorg kecik2 nie je la aku boleh peluk cium die org.bila da besar nnti x dek makne nye la kan..x kan nak g peluk cium die jgk?itu buang tebiat nama nye.. haha!

ok la syafi'e.wait for me ya~ ~ i miss u tapi'e ~ miss u damn much ! miss u like orang gilak.
byeeee

4 days to go to meet tapi'e =)

No comments: