Friday, October 7, 2011

Housemate’s day

 Hari ni hari jumaat aku x dek class~ ~ ~ weeee syok kan kalau jumaat x dek class.boleh buat mcm2. So ari nie kite org da janji nak keluar sekali.mula2 ingat x jd pastu mlm td wani Tanya nak keluar pukul brape?.makne nye jadi la keluar tu.kite org ckp keluar pukul 12 la sebab wani ngan baby ada clas.habis pkul 12 kot,aku x sure.

Pg td aku syok mengadap game,pastu kak rini Tanya nak naik bus pukul brape? Aku ckp la ermm pukul 9 la kak ,pastu akak ckp nak kat kul 9 da nie…haaa??? Aku terkejut kot.pdhl sebelum tu aku tengok jam baru 7 lebih ~ ~ ~ wawawa terus aku siap2 mandi.nak pakai tudung pon ala2 kadar je sekali ‼‼! Sekali kena tinggal bus ‼‼ kejadah betul..geram gile aku! Pak cik bus nie mengada2 la..kalau bus pukul 6.30 ngan pkul 7 tu lama pulak die nak tunggu,takut sebab lambat la tu.x ikut jadual. Nie bus kul 9 die x nak tunggu,terus die gerak.eiii panas panas!

Next bus pukul 12pm aduhhh,aku pon try la Tanya kak bel die nak g kampus pkul brape,then die ckp dlm 11.30am..hmm  ala2 sama je ngan naik bus.aku yg x dek keje nie pon pergi masuk bilik balik pakai tudung elok2 then keluar bawak broadband ngan pendrive nak g guna com kat bilik dobi. Comp utk print tu..heheee aku buat la ikut suka hati aku~ ~ ~ wawawa.aku topup broadband then aktifkan aku pon dgn senang hati nya main internet kat situ..laju kot ! best gile guna com situ..sem lepas masa dok umah depan pon mmg best sebenar nye..semua ada.wifi laju,broadband laju , line penuh , boleh usha budak main bola,dengar budak cina bising pagi2 dengar la bunyi bising kat depan tu.nie dduk belakang nie mcm ddk dlm gua.sunyi sepi.kalau dduk dlm bilik no3 nie tutp pntu semua mmg sebijik mcm dlm gua,pukul 6 ingatkan da pukul10! Serius x tipu.senyap je..x dek dengar bunyi pon..hmmm

Pastu tengah hari tu tumpang kak bel g kampus then sampai kampus terus pergi tunggu bus. Haha yang kelakarnye pergi tunggu bus kat bus stand yg salah~ ~ ~ wawawa last2 skali pergi ke MC dulu. Kat MC shoping tudung la kejap kan.aku x beli pon.wani ngan baby je beli tudung.aku beli adapter fon aku je..pastu da siap beli tu naik bus pergi MP..aduhh dlm bus pulak ada budak2 yang kepala senget2 memekak pulak kat belakang kan.mencarut bagai.aku mmg serius menyampah.dah mcm ape perangai nye.menyakitkan hati betul.terseksa jiwa raga! Bising yang amat.mulut tu x reti nak duk diam terkatup ada je benda yg die nak memekak kat belakang tu.kacau org2 luar bus. Nmpk ‘awek’ dia buat la bunyi tikus mondok die tu..menyampah syiall‼ haa kan da terkeluar perkataan tu..eiii

Yg budak laki 2 org yg dok belakang aku pulak nak melawan budak2 yang belakang tu.budak belakang tu pasang lagu techno ala2 shuffle dieorg pulak pasang lagi inggeris.mak aihhhhh mmg la budak2 nie kan..eiii ingatkan penyiksaan tu berakhir bila smpai MP rupe nye budak2 kepala senget t upon turun kat situ jugak..meluat la tengok perangai die.mcm nak bajet2 gitu. Dengan baju nye yg entah hape2 euww please la~.mcm nak mengejek2 org pon ada budak2 tu..sabor je la aku.. smpai MP g makan dulu..laporr kot x mkn pagi td.hehe pastu g jalan2 dlm mp dulu.masa makan tadi jumpe budak2 class yg keluar sama2 g main boling.ada hana as idah anne mama iffah ngan nawar.pastu g solat bertembung gak ngan die org dlm surau.sudah solat aku g beli brg2 LK hehe tp mintak tolong as bawak balik.mls nak bwak ketas lukisan tu kehulu kehilir kan kan kan.

Pastu baru la gerak g DP.terus naik atas coz tiket pukul 4.20.time tu pkul 4 ase nye..pastu jumpe lagi die org tp as hana ngan ida x dek..aku nak tengok al-hijab tp die org tgk the cat.beli2 tiket masuk panggung tengok cite tu ingat kan seram tahap gaban.x dek la seram mana sebenar nye cume die banyak buat suspen.tetiba keluar hantu tu..gile terkejut kott.tp ada jugak part2 lawak dlm tu.time bell bawak lori..hmmm ok ok je la cerita nye.baik tengok the cat lg sedap agaknya.tu coter korea. Baby ckp masa dlm wayang tu tengok 2 in 1 movie. Bukan setakat arahan piere andre je,ada lagi 1 movie live depan mata. BODOH PUNYE MANUSIA ‼! Nak bermesra-mesra pulak dlm wayang tu. Mmg bangang la kan. Bodo nak mampus.harap muka lawa n hensem perangai bengong yang amat‼! Euww tolong la..kalau betul korang buat kan mmg korang manusia yg bodoh gile a! Menyampah pulak aku.eii..ehh lupa pulak nak ckp~ bukan depan mata aku tp depan mata housemate2 aku~ hehe aku pulak yg over.tp agak2 la der.aku mmg ada nmpk perempuan tu berpaling tp x tau la buat ape kan.aku buat dunno je.

Dah habis tu kite org g cari brands outlet.punye la terceruk duduk nye haha! Aku beli cardigan 1 sebab aku x dek cardigan nak pakai ngan baju2 lengan pendek aku tu.pastu g solat pulak. Mak aihh boleh sesat pulak ldm heritage apekebenda entah nama nye..wawawa da setaun duduk pon boleh sesat~ hello aku dduk mmg la setaun tapi aku berjalan masuk kat situ baru sekali dua ok~ haha! Dah semayang x g mana da sangat rasanya.singgah KFC ,pusing ke MP balik pastu kak rini call p.cik teksi suruh amik then kite org tunggu la belakang MP tu.ada Nampak 1 grup org turki rasa nye..cantik2 n hensem2 org turki nie.dlm 9 lebih tu p.cik tu smpai pastu terus balik

Penat wo0o0o0o~ aku nie balik2 terus mandi.nasib baik solat isyak dah masa kat DP tu tadi. Pastu makan McD beli td n sekarang jam 12.09am aku da start sakit bahu penat letih n mengantuk. Ok la aku nak chow chin chow dulu  jumpe kat another story of my life ok~ hehe
Byeee daaaa
wassalam

No comments: