Monday, September 10, 2012

5th sem day 1

Hari nie 1st day kelas untuk sem 5 nie.. yeayyy dah tahun 3 rupanya.. fuhhhh rasa macam x caya plak, hehe sekejap je kan. Tapi cuti 3 bulan bukan main cepat masa berlalu, tapi kalau kuliah 3 bulan, perghhhhhh kemain lambat lagi. Mak aihhh sabor je la

Hmmm so first day, x dek ape sangat pun. 1st clas, PM Ary. Dia ajaR Biz Plan.. hmm so sekarang dah kene pikir pikir la nak but biz ape.. hmmm grup aku plak 3 org je, padahal pm ary nak 5 org, wajib ada 2 org lelaki. Dah bila die tanya, kemain plak aku kene jawab. Main hentam je nama nama budak yg x dtg tarik masuk grup aku.. so skrg bukan setakat 5 org.. dah jdi 6 org sebab tambah lg sorang terlebih.. hehe

Pastu sambung plak kelas tech comm. Hmm kelas nie aku suka plak sem nie sebab lecturer die kemain semangat lagi bercakap. Hehe pastu die ckp tech comm 2 nie lg senang dr tech comm 1. Senang skor. Hmmm bila tengok die punye teaching plan, eh ye lah. X dek la susah sangat. Cuma kene buat resume, application letter lah semua bagai. So kire ok la drpd sem lepas kene buat projek, reka satu benda baru atau innovate benda yg da ada..

Fuhhh dah la monday blues, pastu jadual nye plak kemain lagi pack. Sampai ke petang kott *penat wehh pale otak*

Petang plak sambung clas new biz and risk kalau x silap aku. Dapat pulak lecturer nye Pn. Siti Nurbaya. Mak aihhh lemah lembut gemalai suaranye. Dia ajar ok, tp suara die la slow sikit..kalau dduk hujung memang x dengar la suara die. Kalau budak2 bercakap kuat sikit je, memang x dengar sangat dah suara die.. *ottoke*

Disebabkan hari nie 1st day, so lecturer pun x start sangat lagi mengajar. And berita baik hya, puan nurbaya ckp, die hepi bila dapat tau die dapat kelas kite org sebab die kata die tau kemampuan kite org, die boleh handle kite org and paling penting kite orang boleh dengar cakap die haha! Malu lahh *x pepasal* haha!

Aku je yg abis awal, akak rini ngan fara keluar lepas aku and last sekali kelas wani. Die org semua da start kuliah.. fuhhh semangat gile die punye lecturer.. sem nie die org ade subjek induk, susah la sikit, tp die org nie hebat hebat.. hehe x mcm aku. Lembap! Last sem, kiteorg dah habis amik subjek induk.. Alhamdulillah..so lepas nie x dek la manufacturing, instrumentation, electronic bagai..

Hmm esok kelas start pukulm10 tapi kelas kak rini ngan fara start pukul 8, wani pukul 9 so kite org semua kene gerak awal la. Aku plak ape lg, lepak surau la *berdengkur* hehehhehehehehehe

Tadi aku buka kete nak isi brg, sekali budak2 kelas aku nampak, mak aih terus die org serbu masuk dlm kete. Senget betul! HAHA *ngeng* budak budak senget kelas aku sape lagi wanyaye,acu,sopi,fikry,pop yea yeah semua tu lah. Haihhhhh sabor je la aku..

Malam tadi ada pasar malam. So rasanya itu la kali pertama and kali terakhir jejakkan kaki kat pasar tu sebab lepas nie boleh g pasar gadong je..Ok la.. walau pun x start belajar lagi, kepala otak dah pun penat.. da mula nak sakit sebelah kepala.. hmm x pe la. Sampai ketemu lagi :-)

Dadadididudu

I love u Zizan ! ♥♥♥♥♥♥ *tetiba*  HAHA!


No comments: