Sunday, September 9, 2012

esok start kelas !

fuhh setelah puas bercuti-cuti malaysia kat 3 bulan esok bermula la kembali kehidupan aku sebagai seorang pelajar..alahhhh x dek mood nye nak masuk kelas. tolong la! nak cuti lagi ! x nak masuk kelas x nak x nak x nakkkkkkk ! 

omma ! macam mana nie,esok kelas pukul 9, x tau la boleh bangun ke x.. da la da lama x bangun awal2 mcm tu. time bulan puasa ye la bangun awal2 nak sahur.. isk isk iskk *mengapa ini semua harus berlaku* 

sekarang da pukul 11.37pm mata da rasa ngantok-ngantok tp still nak mengadap benda lah nie. baju tudung kasut semua x prepare lagi.. baju x gosok,tudung x cari, kasut entah kat celah mana aku sumbat pun x tau..*tau x apee maksud nye MALAS ?*

hmm pape pun aku bebel papepun aku ngomel esok tetap esok. masa tetap berjalan. so muktamad la, esok perlu ke class. lain la tetiba dapat mesej dari UTeM ckp cuti sambung lagi. x pun dpt emel dr UTeM kate boleh buat PJJ (pengajian jarak jauh) haha! itu memang aku suka la =D

ok la. itu je nak ckp. esok ade kelas. x nak bebel panjang-panjang da.. 

babaiiiii


No comments: