Thursday, March 3, 2011

hati heart ♥♥♥

ok hari ni saya nak buat entry hangit sikit..hehee .entah knp seminggu dua nie HATI saya jadi BENGONG sikit.. (ehh sikit ke??) haha sy pon x tau nak ckp ape..

wahai hati , nyah kan lah semua yang x perlu itu..kau tak akan dapat itu semua

pergi , pergilah wahai angan-angan ku .. jangan kau bebani hati ku ini lagi

jangan kau bertandang ke hati ini jika kau tak boleh untuk mendapatkan nya

memang impossible untuk ku mendapatkan itu..

iTunes nie mcm paham-paham je hati ku ini..dia mainkan lagu TENTANG SESEORANG untuk saya~~



"akankah seseorang yang kuimpikan kan hadir

raut halus menyelimuti jantungku"


arghhh saya tak nak semua tu..tolonglah tolong pergi..
jangan ganggu ketenteraman saya
jangan mendatangkan keangauan saya
jangan alihkan tumpuan saya



the worst way to miss someone

is someone u see everyday...~~



Walau aku senyum bukan berarti

Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini
Hampa...

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terangMu
Biarkan lah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halalMu
Tuhan beri aku cinta...

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terangMu
Biarkan lah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halalMu
Tuhan beri aku cinta...♥♥♥





“Jangan terlalu baik, saya akan merindui awak.”
“Jangan terlalu mengambil berat, saya mungkin menyukai awak.”
“Jangan jadi terlalu rapat dengan saya, saya mungkin jatuh hati dengan awak.”




♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥



No comments: