Sunday, March 6, 2011

makan makan

huhuuu tadi saya g shopping2 kt tesco
pastu rasa macam rajin nak masak
bila di pikir2,spageti kt umah x terusik pon
so saya pon amik keputusan nak masak spageti
hehe


nie 2nd time saya masak spageti
x tau la sedap ke x..
janji dapat masuk mulut terus ke perut..haha


this time saya guna daging burger je..
ramly punya maaa
x dapat bau macam spageti yg 1st saya buat dulu
bau daging burger tu agak kuat disitu..hehe :p



nnti nak masak lagi la..
nak isi cheese plak kan..
huhhh mesti mabeles laahh.. :)
nak guna daging betul..x nak guna daging burger..
kat sini terpaksa guna daging burger
kalu x nnti kalau x habis daging tu x dek tempat nak simpan lorrr


  moh moh kite rajin rajin ke dapur yukk
 nnti kawin x dek la jakun sangat kan dgn bende2 kat dapur tu
nnti sudip dgn senduk pon da x reti nak beza
haa mmg tebiat la tu kan..
haha gurau2 :p


sambil2 makan moh kite tengok tb
BN menang di MERLIMAU
hurm~~
KERDAU x tau
MENTOR pon da start
ok ok je la~~ hehe


hepi sgt mlm nie coz ramai yg makan masakan saya~~
huhuu rasa bahagia dapat membahagiakan perut orang lain
haha :))
kak nini wani ain fik ana sume dok lepak kat bilik saya
pastu bg kat akak sue..kak ana x tau la dapat rasa ke x coz tadi x dek plak kat bilik
time kak ana balik spageti da abis..sos die tu je ade
sori ea akak~~nnti kite masak lagi byk2 bagi akak makan k..
hehe :)

time tengah nak makan2 dtg plak kak shida bagi pulut kuning
huhh mmg bahagia senang hati perut malam nie dapat makan sedap..
bukan selalu dpt makan pulut kuning nie..hehe
thanx kak shida a.k.a kak ngah~~ haha :p
jgn marah t cpt tua bang ngah lari pulok..
haha

bahagia plak hari nie kan
walaupun g beli brg2 makanan tadi abis kt 80 jugak la..
tapi x pe..
untuk perut jugak kan..
haha manala badan x besau
asyik makan je keje fatin sujaihah nie
hehe :))

k la..internet da mula buat hal balik
da la dari pg smpai ke pukul brape entah
wifi x leh guna
nie no internet access plak
waaa lu bikin wa panas la wifi oiiiii
dengan tangga nye x dek lampu
macam masuk rumah hantu plak..huishhh
huhhh
k lah mls cite panjang2
daaa

as salam (o_0)

No comments: