Monday, March 14, 2011

hujung minggu yang indah~~

dah lama x mengepost dekat sini hehe rasa rindu plak..wifi la buat hal..nak on9 pon x leh..huhh sengal

lastt week my mom ada ckp nak dtg pastue die ckp plak x jadi..huhh sape x hangin kan kan..merajuk time tu jugak..ari jumaat ckp nak dtg then saya ckp ' ckp x nak dtg,x yah la datang" haha buat2 tacink la konon nye.. pastue my mom ckp " la merajuk rupenye,pandai merajuk dah" haihhh ingat anak anda ini hati batu ke x pandai merajuk wahai mak ku~~aduhh

pas maghrib saya kuar then terus pergi umah angah ain.sampai kat sana mak uda n family sume ade.pastue die org ajak g gadek~~huhuuu mmg saya nak g..membe2 saya sume dah g..saya je x g coz masa die org pergi ari tue saya x dek~~tapi adik2 saya plak x nak pergi..ahh saya x kira saya nak pergi jugak =) so dengan kuasa veto yang saya ada ( haha kuasa eksyen kamen x main ea kt sini) sume yang ada kat umah tue pergi..agak jauh la jugak dari umah angah ain ke gadek tue..

smpai je kat sana mmg ramai la jugak org nye kan...bayaran masuk rm4 utk dewasa rm2 utk kanak2...dah masuk kite org pergi cari port la kan..tapi port yg die org nak tu da penuh so masuk la kolam yg kecik2..




haha sape suruh x delete pic nie..eden upload laa.. hahaha



fulamak punye la panas air die..x tahan rasa..baru rendam kaki belum rendam badan lagi..walaweyhh mmg tip top la air die..mula2 mmg x tahan tapi rendam kaki sikit2 oastu boleh la masuk tp smpai paras lutut je la..x leh nak masuk satu badan..x terdaya eden~~ haha mak pon boleh masuk tapi abah mmg x tahan hahahah macam main cak cak je ngan air tue..hahahah aummm cak~~ aummm cak~~ haha baru kena air sikit dah keluar balik..x tahan panas..hahahah




smpai pukul 12 lebih la jugak kat situ..pastue da x larat sume balik..time balik tue abah dah mengantuk, bawak kete pon da x betul..aduhhh kecut perut aku naik kete..boleh smpai terlelap!! smbil bawak kete tue..mata terbuka aku rasa..eishhh sabo je la..byk kali plak tue terlelap nye..nasib baik x dek pape.. mak ckp nak bwk die senyap je..kate x pe..nasib baik selamat jugak smpai umah~~ balik2 terus tido..





hari sabtu plak pagi2 dah siap nak kuar..nak pergi tampal gigi ku yg menawan ini..hahahahaha :p gigi saya berlubang  la.. :( cari punya cari punya cari last2 pergi klinik depan kampus je..hahaha padahal 2 3 langkah je dari kampus..haha itu la taktik nama nye..taktik suruh oarent datang kalau kita x balik..muhwahwahahaa
tampal gigi pon da kena rm50 huhhh..melayang sekeping..

dah siap tmpal gigi terus g makan..hehe lapor kottt..dah siap makan pergi tesco beli barang..pow sikit sikit kan..pastue balik gadong jap anta barang semayang pas asar baru kuar balik..pergi mana ntah lagi..g jalan2 kat pantai puteri kejap dah petang baru balik..

hari ahad x g mana pon juz siap2 pagi pastue pergi tasik dekat lake resort dkt belakang zoo...saya nak pergi petang semalam tp hari ni plak baru nak ajak..saya dah bad mood gila dah diam jeee~~x dek nak kate ape.. ye la..dah bad mood nak wat cam ne..muka pon tau2 je la kan..bad mood ni akan datang time dah nak balik melaka atau parent nak balik semula..huhh pastue g makan kat mydin mitc..then terus balik gadong..

hehe balik gadong ape lagi kerja nya kan..mesti lah kro0o0o0oh kro0o0oh tidow..x puas tido umah org..tido kat bilik sendiri ni nyaman je x dek org kacau n bising2..sedar2 tido da pukul 6 lebih..heh x solat asar lagi...solat asar kejap then mlm g wat assignment~~ assignment la sgt kan..huhuuu

No comments: