Monday, August 1, 2011

1 ramadhan 1430H

1st ramadhan 1430H ~ ~ ~ 
di manakah aku ???
dengan siapakah aku ???
buat apakah aku ???
sahur apakah aku ???
berbuka apakah aku ???
ke manakah aku ???

heheh semua nya menjadi tanda tanya kan..
bila dikenang-kenang balik mmg rasa hepi sgt..
rasa mcm nak blik ke zaman matrik dulu
waaa rindu nye !!!

meh sini aku bg tau hang pa sume jawapan nye..
heheh ^.^

1st ramadhan 1430H
aku berada di ALOR SETAR , KEDAH DARUL AMAN
dengan ROOMATE-ROOMATE aku & efi
ke sana untuk ENJOY sebab 1 ramadhan CUTI ~ 
TAK SAHUR pon.. :p
berbuka dengan McD yummy yummy
aku ke CITY PLAZA & tidur kat STAR CITY


best kan kalau dapat balik ke masa tu..leh jenjalan ngan membe2
mmg x akan lupa la..
even penat sekalipon mmg have fun gile
sebelum balik hotel kira hari last syaaban la kan sempat lagi pergi secret recipe
hehe sebab nnti da blk KMK da x dek peluang nak mkn SR
hmmm

padahal aku x pose pun~ ~ kuang kuang kuang
ehh bukan ponteng ea tp ABC
ape tu ABC korang cari la sendiri ~ ~ 
:p

tp itu semua hanyalah kenangan
x dapat dah nak rasa time mcm tu
sekarang masing2 dah bz ngan haluan masing2
aku kt melaka
kaela kat shah alam
zufie pon kat shah alam
apin kat johor
efi lak kat sarawak


tp walau jauh mcm mana pon korang semua dari aku
aku tetap akan mendoakan kebahagiaan korang semua
semua yang aku kenal
semua yg aku kasihi
semua rakan-rakan aku..

amin..



No comments: