Wednesday, August 17, 2011

accident !!!

waahhh tajuk entry mcm aku nie parah je kan ~ ~ darah ! darah ! aku cedera parah !!! haha ingat x dialog tu dlm cerita ape? hehe aku pon x ingat sebenar nye.aku juz ingat tu dialog apek.hmm berbalik ke tajuk entry aku skrg.

tadi aku g jalan2 ngan angah ida kat bandar.dlm pukul 3 rasa nye aku keluar dari bengkel.sakit kepala sebab asyik mengadap kain je.aku heran macam mana tukang jahit boleh mengadap kain je 24 jam sehari.aku yg baru berapa jam mengadap pon da nak muntah da rasa.

aku ngan angah decide nak g mydin je.mula2 ingat nak survey tepon tp malas la..so aku pon g la mydin je.
naik motor je la.walaupun aku boleh bawak kete tu tp masa tu aku mana ada kereta.hehe n 1 hal lagi kalau aku ada kereta pon bapak aku kompom2 x akan bg aku drive coz aku TAK ADA LESEN.ngeh ngeh ngeh

lepas da habis shopping dlm mydin tu aku pon keluar la.naik motor n jalan.kat tepi aku tu ada lori tengah loading barang ke dlm stor die la.pastu ada la 3 biji kereta kat depan.aku x ingat sangat.tp yg sure ada kereta viva n CRV.hmm nak dijadikan cerita aku tengok depan, ok boleh jalan dah coz viva tu jalan.then aku tertoleh ke kanan tengok viva lain.sekejap je dlm 1 2 saat mcm tu je lepas aku pandang depan balik huh dummmmm !!!! aku telah menghentam belakang kereta honda crv itu tadi.perghhh x dek guna gak aku brek.hmm sakit jugak la kat lutut aku coz kena kunci moto tu.ye la.kalau motor biasa maybe la ada raga kan.nie skuter,mana nak ada raga depan tu.mmg terus langgar handle motor tu la.

mak aihh org2 yg tengah loading barang tu pon terkejut jugak coz dengar bunyi dentum.hmm aku nak ckp ape lagi benda da jadi.dlm 1minit gitu kot auntie cina keluar dr crv tu pastu die tengok motor aku then die ckp " sudah pecah la " pastu aku pon ckp la "kete tu calar " lepas tu aku pon ckp la x pe la.then die terus naik kereta die balik n bla..nasib baik dowh !!! kalau aku terlanggar BMW ke MERC ke x ke mati aku kat situ menggadai motor terus la jawab nye.

kete tu juz lekat cat motor merah aku sikit je.tp skuter aku x yah ckp la.retak n pecah dah bahagian depan tu..aku mmg x bg tau la kat mak cik kan.ko nak mati ke kene bebel ngan mak cik nnti..huhhh x nak aku.bia je la motor tu gitu.lg pon bila aku da balik melaka nnti bukan ada yg nak guna bawak motor tu g bandar.jln2 kat kg je.so biar la.malas aku nak tukar yg baru.
hehehee

2 comments:

Iman Lurv Islam said...

nasib bek xde pape...duit melayang xpe, jgn nyawa yg melayang pergi...hehehe...len kali, hati-hati

Fsujaihah said...

haha iman alhamdulillah dua2 x melayang sebab aku x anta g baiki pon.
haha!