Friday, August 5, 2011

5th ramadhan 1432H

hmm lepas balik dr umah mak andak aku dok kt umah je coz ari nie cuti.bengkel x bukak so aku pon x pergi blaja jahit la~ ~ ~ hehehe dr pg smpai ke petang aku dok kat umah je..mak kate nak blk petang nie sebab tu la aku x keluar g memana pon.

ari nie sebab mak balik so aku pon x tidur la umah mak andak..angah je yg pergi.aku pergi hantar angah je kejap petang tadi.sebelum anta angah pergi umah m.andak sempat singgah ke Eng Hong jap pergi beli ikan konon nye..hmm angah pulak beli buah pulasan.hehee huhh time tu jugak nampak buah mangga mak aihh puny la besar..mcm buah betik pulak..ya Allah sabo je la..x lalu pon ada tengok buah tu..tp bila da balik umah mula la menyebut-nyebut nak beli..tapi sekilo RM8.99 gila ah..sebiji mau lebih sekilo..2kilo pon mungkin sampai.huhh tunggu la dulu mempelam ea..

hmm bukan setakat mangga je yang menggoda iman kat situ,buah durian die pon fullamakkk besau giler doe !!! aku punye la sabo je.. huhh pas bayo cepat2 aku blah dr situ n pergi ke bazaar pulak..this time kite org pergi bazaar balok pulak..besar sikit la dr bazaar beserah tu..x dek la berhimpit-himpit bergesel sana bergesel sini tersiku sana tersiku sini kan..beli beli beli gerak umah mak andak then terus balik.

hari ni berbuka dengan semua family members aku.abah ada mak ada angah ada adik pon ada. hmmm riuh la sikit..part berebut-rebut tu harus la ada kan..hikhikhik baru la rumah tu terasa hidup sikit.kalau x sunyi je.
hmm hari entah kenapa terasa penat sangat.pukul 10 da naik katil~ ~ hehe

time to sleep~~ ok la daa nite
wassalam

No comments: