Monday, August 1, 2011

bilangan lelaki lebih ramai

baru baru nie kan ada isu yang cakap pasal bilangan lelaki lebih ramai di malaysia kan kan kan..tapi selama ni kalu g jalan mana-mana manalah nak nampak laki ramai sangat kan..asal pergi mana-mana je nampak perempuan je yang ramai

pergi la mana-mana pon..mesti perempuan lebih ramai..and ayat biasa la org-org kita nie ckp " lelaki ramai kat pusat serenti " hmm x baik doe ckp mcm tu..heheh tp kdang2 aku ade la jugak ckp..tp mmg la kan..kat pusat serenti lebih ramai lelaki dari perempuan..bukan aku ckp perempuan x dek terlibat dgn benda2 najis tu..ada cume x la seramai lelaki..and perempuan aku x tau la plak dia di hantar ke mana..ke pusat serenti jugak ke ?? aku x tau la..
heheh

ok berbalik kepada tajuk aku..tadi aku pergi la pasar..biasa la hari isnin pasar kat kg aku..ek eleh pasar yg selalu nya ramai org berniaga tu ada  berapa kerat je yang tinggal jual makanan..maybe ramai yg amik bazaar kot.so x jual la kat pasar tu..yang ramai nye makcik-makcik yg jual sayur n ikan n ayam n daging bagai tu je la..

then aku pon pergi la jalan depan lagi sikit..padahal bazaar ngan pasar bersebelahan je..hehehe mase tu aku g ngan adik sepupu aku..fulamak time aku pergi tu mmg dah agak lewat la sikit time2 bulan puasa nie kan..dekat 6.30 banyak benda da abis..tapi bukan itu yang aku nak cerita nie..

sebenar nya masa aku kat bazaar ramadhan tu, Ya Allah aku mcm masuk PLANET LELAKI tau tak !! mak aihhh penuh lelaki je kat situ..x tau la kan kalau bazaar tu khas untuk lelaki je..gile habaq hang..berapa kerat je perempuan mahupun wanita yang ada kat situ yg lain sume lelaki..x tau la terlepas dari kandang mana semua budak2 laki nie..

yang iye nye sume muka budak2 tu aku x pernah plak tengok n x biasa tengok..nak kate org luar awat la jauh sangat datang bazaar ramadhan tempat aku nie..kt tempt korang x dek ke? pelik pelik..kalau berjalan dr hujung sini ke hujung sana asyik kena himpit ngan laki je la..mula bergesel la terlanggar la hape la itu la.. td nasib baik aku diri jauh agak2 ketepi sikit dr laki sorang nie..die nak keluarkan wallet die sekali siku die terkena tangan aku.nasib baik kena siku , kalu kena tempat lain? mak aihh x ke aku yg tersegan termalu kat situ hishhhh

nampak gaya mcm budak2 still blaja lg..tp setau aku kat kg aku tu ada sekolah je..x dek plak kolej ke u ke.. setakat ikm yg hidup segan mati x mau tu ade la..alaaa berapa kerat la sangat org blaja kat situ..hmm aku smapi sekarang terpikir-pikir dr mana la manusia tu datang..mmg la ramai gile..lagi ramai dr taun lepas..taun depan x tau la mcm mana..kena psg traffic light kot dlm bazaar ramadhan tu..hahahahaahah





ce tengok bar chat tu..hmm negeri paling ramai lelaki = PAHANG hmm ye la tu kot..baru hari ni aku percaya benda tu..hmmm

No comments: