Thursday, August 4, 2011

4th ramadhan 1432H

hmm hari ni x dek ape sangat la..penat tido umah mak andak semalam so ari ni penat sikit/lebih banyak menghabiskan masa dengan ZzZzZzZ hehe tidur..bajet nak tido sekejap je coz ingat nak g bengkel plak tapi terlebih dose tidur plak..hehe tidur smpai pukul 12 lebih last last tepon angah kate x jadi la pergi bengkel coz terlebih tido dah nie.angah pon kate ok.hehe coz angah pon tido jugak tadi.tp bgn awal la dr aku.huhu

aku nie x yah cakap la.kalau dah tido mmg best la..smpai petang pon x sedar.hehe then smbung balik tidur sekejap pastu mandi-mandi.kat luar hujan punye lebat.kat rumah tu gelap x yah cakap la kan.mcm malam hari gelap nye kalau x pasang lampu

untuk situasi aku ni aku ingat kan HUJAN SAMPAI KE MALAM , RUPANYA PANAS DI PETANG HARI..hehe elok je pukul 6 tu hujan pon reda.hmm makna nya aku kena gerak jugak la pergi tidur umah mak andak.hehe

mula2 pergi pasar n bazaar pergi beli makanan.then balik semula umah mak de menghantar pesanan pastu terus merempit ke umah mak andak kat balok nun jauh di sana.nasib baik la x hujan.n selamat sudah smpai umah m.andak..banyak jgk mak andak masak hari tu..hmm ada mee basah ada sandwhich , ehh ada banyak benda la. dengan kuih nye kite org beli penuh meja.x larat rasa nak habis kan makanan2 tu semua ..hehe makna nya kena sambung malam nnti la..huhuu

malam kian larut..cewahh haha bermadah kata pulak aku ni. hmm awal plak jojo tidur malam nie..dapat la aku tido awal jugak~ hikhikhik *padahal kalau jojo tidur lmbt pon aku tidur awal jugak huhu

k la.mlm ku berhenti di sini.nite daaa

No comments: